C# Developers

Niektórzy nazywają mnie zawodowym przegrywem, a jeszcze inni pogromcą normików jednak jestem przede wszystkim umysłowym niedorozwojem. Z bardziej technicznego punktu widzenia zajmuje pozycję Project Managera oraz programisty C# tak więc moim głównym zadaniem jest utrzymać wszystko w całości. Jako gracz najbardziej zafascynowany jestem szeroko pojętymi grami strategicznymi i ekonomicznymi takimi jak Stellaris, Oxygen Not Included, Rimworld, Kenshi czy Darkest Dungeon. Jednak ogólnie gram w wszystko co mi wpadnie w rękę od Hades'a po Wiedźmina 3 (:

Jestem w tym Januszexie, bo Silver wciągnął mnie w to bagno. Teraz musze pracować po godzinach oraz wykonywać robotę, której nie było na ogłoszeniu. Aktualnie jestem programistą, jednak zaczynałam jako multi-taskingowy człowiek od wszystkiego. Moje ślady można znaleźć w grafice, tej stronie, game designie oraz w innych małych pierdołach. Co do gier, to wciąż jestem zmienną, bo biorę się za wszystkie gatunki i testuję różne produkcje. Najczęściej jednak przewija się u mnie LoL, gry RPG i VR.

Art Director

Miejsce: Dzidastudio Misja: Zrobić porząd... grę. A dokładniej zająć się wyglądem w 2D. Umiem trochę w digitalpainting, wektory, 3d w blenderze, ale w grze zamje się głównie UI. A w sprawach gier to aktualnie tylko planszowe, chociaż są tytuły na pc, których z pewnością spróbuję jak tylko się pojawią.

Graphic Designers

19-letni grafik i animator, ale przede wszystkim piwniczak i przegryw. Chociaż nadal sądzę że jestem nowicjuszem w branży, to jednak mam nadzieję że uda mi się dołożyć cegiełki do tego projektu i pomóc stworzyć grę która będzie się podobać ludziom od początku do końca.

Wstydzi się przedstawić.

Co’oi! Jestem Sól, grafik 2D tego całego tałatajstwa. Co przez to należy rozumieć? A wszystko. Od grafik promocyjnych, portretów i ikon po koncepty i designy w których się specjalizuję. Jako gracz jestem fanką takich tytułów jak Deponia, Memoria, Darkest Dungeon czy serie Cube Escape i Rusty Lake, ale na szczycie stawiam klasyczne papierowe Dungeons&Dragons. Pogrywało się jeszcze kiedyś w League of Legends, ale z racji ograniczeń sprzętu na którym pracuję Teamfight Tactics to jedyne co mi się z gier Riotu ostało. W mojej pracy widać duże inspiracje zarówno LoLem jak i JoJo’s Bizarre Adventure, za co nie przepraszam!

Support

Dzidowiec z wyboru, koneser czarne... to znaczy asfaltowego humoru. Po wielu latach spędzonych w piwnicy posiadłem jako taką wiedzę nt. JBZD. Wykorzystuję to w karkołomnej i bezcelowej pracy, jaką jest prowadzenie dzidowej Wiki (razem z grupą innych przegrywów - nie umniejszajmy ich wkładu). Z tego też powodu zostałem zaproszony do naszego studia, w charakterze konsultanta ds. JBZD oraz Universe Designera. Moje zadanie polega na współpracy ze wszystkimi członkami studia, aby możliwie każdy element naszej gry nawiązywał do JBZD (poziomy, lokacje, postacie, questy, przeciwnicy, przedmioty itp.). Mówiąc wprost: moim celem jest zapewnić, że gracz, który odpali grę, będzie miał 100% pewności, że jej tematem jest szeroko pojęte JBZD.

Cześć, jestem byłym adminem na jbzd. Nadzoruje również działanie bitbucket'a, jiry oraz tej strony internetowej. W wolnych chwilach, których generalnie nie mam, lubię grać w lol'a, GTA V, minecrafta czy euro track simulator 2.

Grafik 3D, animator, junior w branży Game Devu, filozof, patriota, mąż, skromny acz wkurwiający człowiek, który postanowił spróbować swoich sił w produkcji Dzidowej gry, mam nadzieję, że się uda i dociągniemy to razem

Music

Wstydzi się przedstawić.

Narrative Designer

Całe życie hobbystycznie zajmuję się powieściopisarstwem, więc wzięli mnie do studia do tworzenia dialogów, kształtowania fabuły, wymyślania questów, kreowania postaci, redagowania wszystkiego, co ma więcej niż dwa słowa. Podczas rekrutacji nie wspomniałem o grafomanii. Do największego literackiego osiągnięcia zaliczam maila od redaktora Cetnarowskiego z informacją, że nie przyjmują mojego opowiadania do publikacji w "Nowej Fantastyce". W co gram? W OpenOffice'a, bo nie stać mnie na subskrybcję MS Office.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem