17.08.24

Aktualizacja postępu nad projektem i jakie plany na przyszłość

2

Po dłuższym nie postowaniu nic na tej stronie postanowiłem jednak wrzucić małą aktualizację tego co się u nas dzieje. Dodatkowo małe omówienie tego jak wygląda przyszłość tego projektu.

... Czytaj więcej
25.12.23

To nie devblog

0

Wesołych świąt i rekrutacja na level designera otwarta otwarta!

... Czytaj więcej
19.10.23

DevBlog #22

0

Witam bardzo serdecznie, w tym poście znajdziecie informacje dotyczące rekrtuacji na testerów więc zapraszam do zapoznania się. Oczywiście porcja świeżych informacji na temat gry też się znajdzie.

... Czytaj więcej
06.09.23

DevBlog #21

7

Tak w sumie sobie myślę, że te nasze posty o aktualnościach są strasznie krótkie. Inne gry to mają screeny i w ogóle cuda na kiju. Strasznie jednak to upierdliwe łazić za każdym i prosić o materiały do co miesięcznego posta. Tak więc dalej będą tylko w skrótowej formie, no chyba że dostane jakiejś weny twórczej w przyszłości.

... Czytaj więcej
13.08.23

DevBlog #20

4

Witam bardzo serdecznie wszystkich zainteresowanych i zapraszam do relacji z kolejnego miesiąca zmagań z dzidową gierką. UWAGA! Zmiana terminu postów na stronie.

... Czytaj więcej
14.07.23

DevBlog #19

0

Mam złą i złą wiadomość.

... Czytaj więcej
08.06.23

DevBlog #18

2

Siedzę jak debil i gapię się w monitor bo nie wiem co napisać w tym skrócie posta. Tak więc napisałem, o tym że nie wiem co napisać. *Big brain time*

... Czytaj więcej
12.05.23

DevBlog #17

2

Zeszły miesiąc to generalnie dwie rzeczy: Questy i reorganizacja jiry (znowu). Dodatkowo dołączyła do nas nowa osoba! Chciałem też podziękować za komentarze dodające otuchy pod poprzednim postem. Pozwolę je sobie zacytować:           „tragedia”   ,    „xDDDDDD”   ,   „To wygląda jak.. coś..”  Dziękujemy! Jesteśmy tutaj dla was!

PS. Gra wcale nie wygląda źle to specjalny zabieg żeby wyglądało równie chujowo co w gothicu, żeby odwzorować nostalgię *wink* *wink*

 

... Czytaj więcej
22.04.23

DevBlog #16 v2

4

Zgodnie z obietnicą wstawiam niespodziankę do tego posta. Niestety nie jest to do końca co planowałem, ale też się nada! Więcej w rozwinięciu.

... Czytaj więcej
04.04.23

DevBlog #16

2

Do wszystkich zainteresowanych: ogłaszam opóźnienie kontrolowane!

... Czytaj więcej
06.03.23

DevBlog #15

2

Witam panie i panowie oraz wszystkie rodzaje helikopterów szturmowych Apache. W tym miesiącu rozwijaliśmy grę o nazwie: Piekło Dzidowca, Kręgi Spierdolenia! Zapraszam do czytania dalszej części.

... Czytaj więcej
07.02.23

DevBlog #14

2

Witam wszystkich po kolejnym miesiącu. Ogółem to strasznie mi się nie chce pisać tego posta, ale w końcu ruszyłem dupsko. Aktualnie mam 20 minutową przerwę między popołudniowym waleniem konia, a wieczornym więc idealnie żeby coś naskrobać.

... Czytaj więcej
09.01.23

DevBlog #13

1

Dla dobrego rozpoczęcia nowego roku dzida studio wchodzi z przytupem! Przytup polega na prezentacji road-mapy, według której w Q3 2023 wydajemy pierwszą wersję gry dostępną dla alpha-testerów!

... Czytaj więcej
05.12.22

DevBlog #12

2

Ten miesiąc nie obfitował w dużo skończonych zadań, ale praca cały czas idzie do przodu!

... Czytaj więcej
07.11.22

DevBlog #11

3

W tym mięsiącu nic szczególnego się nie stało. Jak zwykle coś z zaplanowanych rzeczy zrobiliśmy coś nie. Jednak jako zachętę do dalszego czytanie dodam bonus na końcu posta w postaci nowego UI z inventory. Zapraszam do wyrażenia swojego zdania na jego temat w komentarzach!

... Czytaj więcej
03.10.22

DevBlog #10

5

Jednak jesteśmy! Nie umarliśmy, prace nadal trwają i wszystko jest gites! Dlaczego nie było ostatnio devbloga? Bo jestem jebanym debilem i zapomniałem napisać. Dopiero w połowie miesiąca się zorientował. Następnie stwierdziłem „chuj przepadło”. Zapraszam do devbloga – tym razem zrobionego na czas! Przypominam: w  każdy poniedziałek po pierwszej niedzieli miesiąca powinien pojawić się devblog na stronie.

... Czytaj więcej
08.08.22

DevBlog #9

4

Jako, że nowy post wszedł na stronę i pewnie kilka osób nowych będzie wchodziło na stronkę to przypominam: Posty tutaj na devbloga wchodzą w poniedziałek po pierwszej niedzieli każdego miesiąca. Wiem, że to skomplikowane, ale dzieje się tak dlatego, że spotkanie poświęcone na „planowanie” kolejnego miesiąca i podsumowanie poprzedniego odbywa się podczas pierwszej niedzieli każdego miesiąca.

... Czytaj więcej
04.07.22

DevBlog #8

7

Ależ mi się nie chce pisać dzisiaj tego bloga. Moja chęć do życia wyparowała. Stąd dzisiejszy blog będzie krótki :c

... Czytaj więcej
06.06.22

DevBlog #7

2

Mówi się, że w IT przy szacowaniu czasu ile coś zajmie, należy oszacowany czas pomnożyć zawsze przez 2. Niech to będzie puenta tego bloga xd

... Czytaj więcej
11.05.22

DevBlog #6

5

Gra niewydana, blog opóźniony. Czyli robimy chujowo, ale paaaaanie kto panu zrobi lepiej? Gra niewydana bo dwie pewne osoby blokują postęp nie kończąc swoich zadań, które w zasadzie są ostatnimi, żeby dopiąć tą autystyczną pierwszą wersję gry. Blog opóźniony bo miałem dzisiaj obronę magisterską i straciłem głowę na rzecz uczenia się do niej xd

... Czytaj więcej
02.05.22

DevBlog #5,5

1

Dlaczego DevBlog z takim numerem (5,5)? Bo przełożyliśmy sobie sprint o tydzień ze względu na majówkę, a jako, że podsumowanie robię na podstawie tego co udało się nam zrobić pod koniec sprintu to nie mam jak opisać. W każdym razie za tydzień wejdzie szósty devBlog (być może)razem z autystycznym gameplayem z pierwszej wersji gry.

... Czytaj więcej
04.04.22

DevBlog #5

1

Kolejny miesiąc, kolejny blog. Tym razem nie spóźniony. To chyba mój pierwszy raz hehe. Oprócz tego najważniejszą informacją chyba jest to, że się nie wyrobiliśmy z zrobieniem pierwszej wersji gry. Dla usprawiedliwienia mogę napisać, że jednomiesięczne opóźnienie było zaplanowane.

... Czytaj więcej
07.03.22

DevBlog #4

2

Wczoraj naszła mnie myśl! Otóż nie chce mi się robić postów od razu po dwugodzinnym spotkaniu xD Dlatego będę od dzisiaj robił posty w poniedziałki po pierwszej niedzieli miesiąca. Jeśli chodzi o zmiany w tym miesiącu jak i poprzednim (bo nie zrobiłem ostatnio ) to zapraszam do przeczytania całego posta.

... Czytaj więcej
13.01.22

DevBlog #3

4

Obiecywany DevBlog miał być 09.01, ale jak zawsze nie ogarnąłem. Na szczęście istnienie tej strony w świadomości dzidowców jest nikłe więc nikt mnie żywcem nie obedrze ze skóry za to, że się spóźniam z blogami co chwile xD

... Czytaj więcej
02.01.22

Życzenia noworoczne

0

<wstaw tutaj kolejne generyczne życzenia>. W każdym razie kreatywniejsze życzenia znajdziecie na naszym kanale na jutubie.

... Czytaj więcej
25.12.21

Wesołych świąt

0

Życzę wam wszystkim nawzajem oraz więcej pieniędzy. <cyk cyk, pościk odjebany czas na cs’a>

... Czytaj więcej
06.12.21

DevBlog #2

1

Jak przystało na dzidowców organizacja leży i kwiczy, dlatego ponownie spóźniamy się z devvlogiem. Mają być w pierwszą niedzielę miesiąca, tak więc dzień spóźnienia. To i tak lepiej niż ostatnio!  W każdym razie zapraszam do czytania o aktualizacjach gry.

... Czytaj więcej
08.11.21

DevBlog #1 Czyli koniec rekrutacji!

2

Obiecany pierwszy DevBlog z serii. Nieco spóźniony bo miał być pierwszego dnia każdego miesiąca, ale to kwestia zmian organizacyjnych, które wczoraj weszły w życie. Podsumowanie postępu i umieszczanie go w formie postu na stronie będzie odbywało się jednak w pierwszą niedzielę każdego miesiąca.

... Czytaj więcej
10.08.21

Rekrutacja

32

Chcesz ruszyć tłuste dupsko z piwnicy? Zabrać się za coś ciekawego, ale nie wiesz jak zacząć? Masz dosyć spędzania każdych wakacji nie robiąc nic użytecznego? Prowadzimy rekrutację na level designera i grafika 2D, może jedna z tych ról będzie akurat dla ciebie! Jeśli jednak jesteś doświadczoną osobą z branży gamedev’u to znajdziemy dla ciebie miejsce bez względu na to czym się zajmujesz!

... Czytaj więcej
07.08.21

Pierwszy post

0

Chcielibyśmy oficjalnie powitać was w pierwszej aktualności na naszej stronie, dotyczącej autystycznej gry „Piekło Dzidowca: Kręgi spierdolenia”!

... Czytaj więcej
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem