To nie devblog

Wesołych świąt i rekrutacja na level designera otwarta otwarta!

Generalnie spóźniam się w chuj z ostatnim devBlogiem. Dlaczego? Bo mi się nie chce ich pisać jednak tak często xD Więc ponownie zmieniam terminy devblogów. Od teraz będą wydawane co kwartał, czyli mniej więcej co tyle ile kolejne kamienie milowe sobie stawiamy wewnętrznie w studiu.

Druga informacja jest taka, że nasz level designer dotychczasowy zaczął parać się sprzedażą ryb (mniej więcej) i niestety nie ma czasu na pracę u nas. Tak więc szukamy kolejne debila kandydatata, który będzie tyrał za darmo rozwijał swoje umiejętności robienia gier razem z nami. Na czym polega ta funkcja? Określiłbym ją jako „easy to learn, hard to master”. Dostajesz modele od grafików i odpowiednio rozkładasz je na mapie. Coś na zasadzie tworzenia map do gier strategicznych. W tej części twojej pracy najcięższą rzeczą będzie praca z silnikiem Unity. Nie będziesz programował, ani robił super skomplikowanych rzeczy, ale będziesz musiał nauczyć tego narzędzia tak jak uczysz się excel’a. Trudniejszą częścią jest zrozumienie, że układać te elementy trzeba z głową. Musisz wziąć pod uwagę opis poziomu przez osobę od questów, wygląd przestrzenny narzucony przez grafików oraz wymagania mechaniki gry jak dla przykładu wielkość pomieszczeń.

Do odważnych świat należy. Jedyne co potrzebujesz to kąkuter, discord, mikrofon oraz chęci do nauki. Zapraszam do składania cv przez zakładkę „Kontakt” (wpiszcie dobrze email’a bo nie będę wam wstanie odpisać xD), ale najlepiej przez priva na naszym discordzie lub bezpośrednio na email silverwalkerjbzd@gmail.com

Dodaj komentarz


Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem