DevBlog #21

Tak w sumie sobie myślę, że te nasze posty o aktualnościach są strasznie krótkie. Inne gry to mają screeny i w ogóle cuda na kiju. Strasznie jednak to upierdliwe łazić za każdym i prosić o materiały do co miesięcznego posta. Tak więc dalej będą tylko w skrótowej formie, no chyba że dostane jakiejś weny twórczej w przyszłości.

W każdym razie co się u nas stało w sierpniu? Zacznijmy od tego, że kontynuujemy rozwijanie systemu walki. Zostały skończone efekty wizualne do całego combosa ataków dzięki czemu w tym miesiącu zajmiemy się ich implementacją. Dodatkowo udało się nam jako tako ogarnąć problemy z światłem. Działają, aczkolwiek jest kilka ich artefaktów. Się naprawi (kiedyś). Najwięcej zmian nastąpiło w ogarnianiu questów. Zostało poprawione parę skryptów tworzących jeden z questów, dodatkowo zaczęły się oraz nadal trwają szeroko zakrojone prace nad łataniem luk wszystkich questów tak, aby gra była już w miarę grywalna. Mam nadzieję, że taka będzie pod koniec miesiąca i będziemy wstanie zacząć rekrutować testerów. Ostatnią „niecodzienną” rzeczą, która została skończona to jeden z przeciwników z miarę trudną logiką został dopracowany. Z rzeczy „codziennych” to doszedł portret oraz kilka modeli.

Kłaniam się do st00pek, do usłyszenia za miesiąc.

Dodaj komentarz


Komentarze

    • Taka częstotliwość wrzucania rzeczy mi jak najbardziej pasuje xD Zwiększy się jak będziemy myśleli o szerszych testach i potrzebie feedbacku. Teraz to jest na tyle gówniane, że jesteśmy sami wstanie wychwycić i nie mam ochoty słuchać jak mało i chujowo robimy hehe

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem