Tak w sumie sobie myślę, że te nasze posty o aktualnościach są strasznie krótkie. Inne gry to mają screeny i w ogóle cuda na kiju. Strasznie jednak to upierdliwe łazić za każdym i prosić o materiały do co miesięcznego posta. Tak więc dalej będą tylko w skrótowej formie, no chyba że dostane jakiejś weny twórczej w przyszłości.
W każdym razie co się u nas stało w sierpniu? Zacznijmy od tego, że kontynuujemy rozwijanie systemu walki. Zostały skończone efekty wizualne do całego combosa ataków dzięki czemu w tym miesiącu zajmiemy się ich implementacją. Dodatkowo udało się nam jako tako ogarnąć problemy z światłem. Działają, aczkolwiek jest kilka ich artefaktów. Się naprawi (kiedyś). Najwięcej zmian nastąpiło w ogarnianiu questów. Zostało poprawione parę skryptów tworzących jeden z questów, dodatkowo zaczęły się oraz nadal trwają szeroko zakrojone prace nad łataniem luk wszystkich questów tak, aby gra była już w miarę grywalna. Mam nadzieję, że taka będzie pod koniec miesiąca i będziemy wstanie zacząć rekrutować testerów. Ostatnią „niecodzienną” rzeczą, która została skończona to jeden z przeciwników z miarę trudną logiką został dopracowany. Z rzeczy „codziennych” to doszedł portret oraz kilka modeli.
Kłaniam się do st00pek, do usłyszenia za miesiąc.
Wrzuć czasami coś na jbdzy chuju
Taka częstotliwość wrzucania rzeczy mi jak najbardziej pasuje xD Zwiększy się jak będziemy myśleli o szerszych testach i potrzebie feedbacku. Teraz to jest na tyle gówniane, że jesteśmy sami wstanie wychwycić i nie mam ochoty słuchać jak mało i chujowo robimy hehe
Robicie mało i chujowo
Dej testera mam horom curke
Zapraszam do śledzenia discorda, tam będzie rekrutacja
Dziękuję panu za tą garść bezcennych informacji
Ale ja mam to w dupie