DevBlog #20

Witam bardzo serdecznie wszystkich zainteresowanych i zapraszam do relacji z kolejnego miesiąca zmagań z dzidową gierką. UWAGA! Zmiana terminu postów na stronie.

Termin zmuszający mnie do pierwszego poniedziałku miesiąca jest upierdliwy, a i tak się z nim nie wyrabiam. Stąd umówmy się że pościk będzie raz na miesiąc na 100% i będę się go starał zrobić raczej wcześniej niż później. Patrząc w przeszłość to takie warunki będę wstanie spełnić hehe.

W zeszłym miesiącu w końcu siedliśmy do dopracowania build’a gry (gra w silniku to jedno, trzeba ją jeszcze „zbudować” żeby powstał plik .exe ) bo niestety po zbuildowaniu brakowało shadera z outline’ami, światło zachowywało się w dziwny sposób i nawet nie chciało się zbudować bo błędy wywalało. Troszkę pobawiliśmy się również ułatwianiem sobie pracy. Posprzątaliśmy stare rzeczy niepotrzebne z kodu czy dodaliśmy lepsze logowanie zdarzeń w grze. Naprawialiśmy kilka bugów: z main menu,  w jednym z questów po prowadzeniu nowego widoku w inspektorze w unity oraz w narzędziu do systemu dialogowego. Dodatkowo udało się nam skończyć i dodać UI do questów i dialogów. Tyle od nas, dzięki!

Dodaj komentarz


Komentarze

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem