Siedzę jak debil i gapię się w monitor bo nie wiem co napisać w tym skrócie posta. Tak więc napisałem, o tym że nie wiem co napisać. *Big brain time*
W ostatnim miesiącu udało się nam poprawić w końcu system walki. Przynajmniej jego część. Teraz w końcu pojedyncze uderzenie bronią jest satysfakcjonujące! Niestety mamy tylko jedno uderzenie, a trzeba jeszcze zrobić efekty dla reszty combosa. Na szczęście nie jest to aż tak dużo pracy. Dodatkowo udało się zrefactorować portret głównego bohatera co stwarzało pewne problemy. Teraz już wygląda jak rasowy przegryw, a nie jak emo-chad xD Poza tym nic specjalnego nie udało się nam skończyć oprócz jednej lub dwóch małych rzeczy? W tym miesiącu dopiero dużo rzeczy będzie skończonych bo kończy się Q2. Cały czas praca wrze jeśli chodzi o questy, Vhart wrócił dopiero ostatnio do pracy więc wrogowie też powinni być pokończeni, UI jest przygotowane trzeba tylko je wrzucić do gry.
Pod koniec tego miesiąca wrzucamy zapowiedź naszej gry na główną. Pod koniec Q3 wejdą pewnie pierwsze pre-alfa testy gry. Polegać będą na zebranie małej grupy osób, udostępnieniu im gry i sprawdzeniu faktycznego realnego feedbacku od graczy na temat naszych wypocin.
To tyle, miłego długiego weekendu, ja go spędzę robiąc grę xD
Gdzie ta zapowiedź srebrnychodziarzu
yyyy no ten tego… kiedyś będzie hehe. Myślałem, że się wyrobimy z paroma rzeczami, a się nie wyrobiliśmy więc jeszcze chwilkę będzie trzeba poczekać. Więcej napisze w poście w poniedziałek.