Zeszły miesiąc to generalnie dwie rzeczy: Questy i reorganizacja jiry (znowu). Dodatkowo dołączyła do nas nowa osoba! Chciałem też podziękować za komentarze dodające otuchy pod poprzednim postem. Pozwolę je sobie zacytować: „tragedia” , „xDDDDDD” , „To wygląda jak.. coś..” Dziękujemy! Jesteśmy tutaj dla was!
PS. Gra wcale nie wygląda źle to specjalny zabieg żeby wyglądało równie chujowo co w gothicu, żeby odwzorować nostalgię *wink* *wink*
Powstała nowa road mapa, która bardziej konkretnie odwzorowuje prace którą wykonujemy. Widać na niej podział na epicki/Taski/User story. Tą strukturę przeniosłem do tasków. Dzięki temu mamy o wiele bardziej przejrzysty system pracy. Na planowanie oraz rozpisywanie zadań poświęciłem naprawdę dużo czasu co pozwoli na efektywniejszą pracę innych w studiu!
Kolejną dużą, zrobioną rzeczą jest pierwszy quest. Udało się go zrobić i przy okazji dokonać paru ulepszeń i poprawek naszych systemów. Do końca Q2 powinniśmy mieć już wszystkie questy na krąg 1. Udało się również rozpisać scenariusz questów na kręgu 2 więc, jest on już gotowy do przeniesienia do gry. Oczywiście jak zawsze wleciało pare drobnych rzeczy jak kilka brakujących propów na krąg 1 i kilka nowych portretów.
Ostatnią ciekawą informacją jest to, że dołączyła do nas nowa osoba: Mawerty. Będzie on nowym programistą.
Tutaj nowa road mapa.
Czekam na tę zapowiedź na głównej. Możecie częściej dzielić się czymś poza tym blogiem, szczególnie fajnie było by zobaczyć filmik z kawałka gry czy zdjęcia lokacji.
Dzielenie się częściej rzeczami poza blogiem nie jest nam na rękę. Problem jest taki, że gdybyśmy tak robili to więcej osób by śledziło, powodowałoby to, że byłaby na nas nałożona większa presja oraz trzeba byłoby cenny czas poświęcać na rzeczy nie związane z robieniem gry. Tak to na spokojnie sobie robimy i tyle ja coś skrobnę raz na miesiąc.