DevBlog #16 v2

Zgodnie z obietnicą wstawiam niespodziankę do tego posta. Niestety nie jest to do końca co planowałem, ale też się nada! Więcej w rozwinięciu.

Zgodnie z road mapą zamieszczoną w jednym z poprzednich postów pierwszy kwartał tego roku miał być naznaczony skończeniem:

  • fabuły kręgu 2 oraz początkowych assetów do niej
  • Wszystkich składowych kręgu 1
  • Wizualnej części systemu walki

Udało się zrobić prawie wszystko. Niestety oprócz questów na kręgu 1. Okazało się, że składanie questów z gotowych systemów w naszej grze działa, ale jest czasochłonne. Dodatkowo, nie przewidzieliśmy wszystkich komponentów, które są potrzebne do stworzenia takiego questa. Trzeba więc je dorabiać w trakcie tworzenia. Na szczęście, do naszym systemów którym brakuje komponentów, bardzo łatwo je dodawać. To też jest warte nadmienia, przeszliśmy z tworzenia systemów do ich rozwijania i używania! Jestem troszkę dumny bo zajęło to dużo czasu (:

 

Niespodzianką miał być faktyczny gameplay z naszej gry na pierwszym kręgu. Niestety przez brak kluczowej kwestii jaką są questy, nie ma sensu wstawiać takiego filmiku. Tak więc niespodzianką zastępczą są screeny mapy skończonej na 90%. Dodałem też screen tego jak wygląda atak postaci!

A dlaczego, nie było w zeszłym tygodniu tak jak obiecałem? Bo na szczęście przed nikim nie odpowiadam i nie muszę zarywać nocek, żeby kontent dostarczyć xD (miałem ciężki tydzień w pracy).

cos sie wyjebalo cos sie wyjebalo

cos sie wyjebalo cos sie wyjebalo

cos sie wyjebalo cos sie wyjebalo

 

Dodaj komentarz


Komentarze

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem