Zgodnie z obietnicą wstawiam niespodziankę do tego posta. Niestety nie jest to do końca co planowałem, ale też się nada! Więcej w rozwinięciu.
Zgodnie z road mapą zamieszczoną w jednym z poprzednich postów pierwszy kwartał tego roku miał być naznaczony skończeniem:
- fabuły kręgu 2 oraz początkowych assetów do niej
- Wszystkich składowych kręgu 1
- Wizualnej części systemu walki
Udało się zrobić prawie wszystko. Niestety oprócz questów na kręgu 1. Okazało się, że składanie questów z gotowych systemów w naszej grze działa, ale jest czasochłonne. Dodatkowo, nie przewidzieliśmy wszystkich komponentów, które są potrzebne do stworzenia takiego questa. Trzeba więc je dorabiać w trakcie tworzenia. Na szczęście, do naszym systemów którym brakuje komponentów, bardzo łatwo je dodawać. To też jest warte nadmienia, przeszliśmy z tworzenia systemów do ich rozwijania i używania! Jestem troszkę dumny bo zajęło to dużo czasu (:
Niespodzianką miał być faktyczny gameplay z naszej gry na pierwszym kręgu. Niestety przez brak kluczowej kwestii jaką są questy, nie ma sensu wstawiać takiego filmiku. Tak więc niespodzianką zastępczą są screeny mapy skończonej na 90%. Dodałem też screen tego jak wygląda atak postaci!
A dlaczego, nie było w zeszłym tygodniu tak jak obiecałem? Bo na szczęście przed nikim nie odpowiadam i nie muszę zarywać nocek, żeby kontent dostarczyć xD (miałem ciężki tydzień w pracy).
To wygląda jak.. coś..
xDDDDDD
tragedia
Zróbcie tak na 30% i puszczajcie, bo jestem ciekaw.