DevBlog #14

Witam wszystkich po kolejnym miesiącu. Ogółem to strasznie mi się nie chce pisać tego posta, ale w końcu ruszyłem dupsko. Aktualnie mam 20 minutową przerwę między popołudniowym waleniem konia, a wieczornym więc idealnie żeby coś naskrobać.

W tym miesiącu głównie się opierdalaliśmy ze względu na sesję na studiach wielu członków(hehe) dzida studio. Udało się przepchnąć system questów oraz prawie system dialogów. Ten drugi w sumie jest zrobiony, ale ja jeszcze marudzę od dwóch tygodni, żeby poprawić parę rzeczy w kodzie. Poza tym ruszyły pracę nad ostateczną wersją systemu walki. Jesteśmy na etapie porządnego concept arta w blenderze, żeby ładnie zobrazować sobie jak to ma wyglądać docelowo w grze. Do końca Q1 planujemy skończyć cały system walki. Zakończę to wszystko akcentem portretowym, zostały dodane 2. Tyle w temacie, życzę miłego płakanie w poduszkę.

Dodaj komentarz


Komentarze

  1. Człowiek czeka cały miesiąc na te jebane aktualności a ten pisze że mu się kurwa nie chce…. I dzięki temu wiem że to będzie dobra gra.

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem