Ten miesiąc nie obfitował w dużo skończonych zadań, ale praca cały czas idzie do przodu!
Jakoś się tak złożyło, że w ostatnim miesiącu każdy miał długie zadania więc nie udało się nam dużo ich skończyć. Dla przykładu programiści: Sugar kończy system dialogowy, ja kończę system do łatwiejszego programowania AI no i vhart tylko może się pochwalić skończeniem usprawnienia postaci. Może już wchodzić po schodach, na chodnik i inne takie bez zapadania się ¯\_(ツ)_/¯.
Poza tym klasyka czyli kolejne portrety zrobione, salt nie zawodzi jak zawsze. Również udało się nam zmniejszyć mapę – wcześniej była o wiele za duża, ciężko było wypełnić ją zawartością. Powstają ikonki spierdoleń (mechanika umiejętności w naszej grze), można śledzić ich powstawanie na streamach Pron’a – wystarczy wejść na nasz kanał na discordzie, żeby dostać przypomnienie kiedy będzie streamował. Udało się nam zamknąć fabułę na kręgu 2, zaczyna ruszać krąg 3. Na koniec: poprawiamy wygląd bloków na pierwszym poziomie, wyglądały słabo. Tyle z mojej strony do usłyszenia za miesiąc!
where Więcej wiadomości?
Będą. Jednak dopiero w niedzielę mamy pierwsze spotkanie na nowy rok + będzie trochę podsumowania i mała road mapa tego co nam zostało. Chce to na stronie zmieści dopiero po tym jak członkom studia to pokażę (: