Jednak jesteśmy! Nie umarliśmy, prace nadal trwają i wszystko jest gites! Dlaczego nie było ostatnio devbloga? Bo jestem jebanym debilem i zapomniałem napisać. Dopiero w połowie miesiąca się zorientował. Następnie stwierdziłem „chuj przepadło”. Zapraszam do devbloga – tym razem zrobionego na czas! Przypominam: w każdy poniedziałek po pierwszej niedzieli miesiąca powinien pojawić się devblog na stronie.
Co się stało przez ostatnie dwa miesiące? Otóż ciężko mi powiedzieć xd Przez ostatnie kilka miesięcy zrezygnowałem z comiesięcznego wewnętrznego podsumowania na rzecz skupienia się na programowaniu. Miałem dużą kolejkę rzeczy do zrobienia. Gdy się skupiasz na tym co inni robią i ich nadzorujesz to wtedy samemu ciężko pracować. Jednak udało mi się przetrwać ten okres i odhaczyłem zadanka. Nie tylko mamy już pierwszą wersją preprepreAlpha gry, ale udało mi się dużo syfu w kodzie posprzątać. Tak więc kolejne dodawanie rzeczy powinno iść szybciej.
Tyle ode mnie. Postaram się przybliżyć mniej więcej co inni zrobili. Na pewno graficy skupili się poprawianiu prawie wszystkich tekstury i niektórych propów na pierwszą mapę. Ostatnio załadowaliśmy je do gry i muszę przyznać, że faktycznie wyglądały całkiem dobrze! W końcu coś zaczęło wyglądać tak jakbyśmy chcieli! Niestety dalej są mankamenty. Między innymi mapa jest za duża więc panuje na niech troszkę pustka czy podłoże mapy wygląda słąbo. Dodatkowo graficy porobili trochę itemów oraz propów na kolejną mapę. Programiści pracują nad system dialogowym, system questów oraz refactorem kodu głównej postaci. Ta nie wyglądała za dobrze głównie z powodu mało przyjemnego systemu walki. Jednak ostatnio wpadliśmy na pomysł jak to naprawić i nad tym pracujemy. Poza tym wszystkim doszedł nowy HUD, jak zawsze dużo nowych portretów do dialogów, kręgi 2 i 3 powoli są kończone pod względem questów no i dużo pomniejszych poprawek, których nie pamiętam.
Był plan, żeby przed końcem roku wydać cały pierwszy krąg z całymi questami i npcami, zadowalającym system walki i przyzwoitą grafiką. Zostały nam trzy miesiące i w sumie może się to nawet udać. Tym akcentem kończę devblog’a – do zobaczenia w przyszłym miesiącu!
Jeśli macie niedorobioną grę wypuścić jak glitcherpunk2077 to lepiej by się premiera przesunęła (i tak nikt się nie nastawiał na konkretny miesiąc), a by była dopracowana jak najlepiej. Pozdrawiam
Muszę wyrażać się dokładniej – to nie jest premiera gry dla szerokiej dzidowej publiczności. Wypuszczenie takiej mniej więcej pierwszej grywalnej wersji uważam, za osiągnięcie pewnego kamienia milowego w naszym studiu po prostu (:
Czyli tylko pierwszy krąg, czyli fragment większej całości to by był?
Tak
Ok SrebrnyPiechurze