DevBlog #7

Mówi się, że w IT przy szacowaniu czasu ile coś zajmie, należy oszacowany czas pomnożyć zawsze przez 2. Niech to będzie puenta tego bloga xd

Generalnie gra jeszcze nie wydana głównie przez wykrzaczający się nam system dialogowy. Wszystko inne w zasadzie jest domknięte. Mam nadzieję, że zamkniemy ten temat w tym tygodniu i będzie można już wypalić .exe i pograć w gierkę poza unity.Oczywiście planujemy jakiś mały gameplay wypuścić na YT.

Tak jak zapowiadałem zmieniliśmy sposób pracy. Programiście dostali zadania pozwalające im się skupić na przepisywaniu tego co trzeba przepisać oraz na ulepszaniu tego co trzeba ulepszyć, a graficy zajęli się robieniem próbnych scen z stylami graficznymi. Jako ciekawostkę dla osób czytających moje wysrywy mogę powiedzieć, że planujemy kolejnego posta na głównej. Będzie zawierał filmik z przedstawieniem trzech scen z różnymi szatami graficznymi i pytaniem do dzidowej braci, która scena im się najbardziej podoba. Mamy nadzieję, zebrać dzięki temu przydatny feedback. Szacujemy, że do końca miesiąca się wyrobimy z tematem (czyli odnosząc się do puenty posta mnożymy czas x2, czyli dwa miesiące)  więc wypatrujcie posta. Na discordzie oczywiście damy znać.

A tutaj lista tego co zrobiliśmy w ostatnim miesiącu:

  • Poprawione dialogi (okazało się, zę jednak tak nie do końca xD)
  • Rozstawiono przeciwników na scenie
  • Dodano wnętrze mieszkania anona
  • Dodano wnętrze kościoła
  • Dodanie przejść między scenami
  • Zaimplementowano nowy HUD (ale weszła jeszcze nowsza wersja)
  • Dorobiono SZCZAŁKĘ
  • Przeniesiono unity do wersji LTS
  • Dodano przyciemnianą zamianę scen

Dodaj komentarz


Komentarze

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem