DevBlog #4

Wczoraj naszła mnie myśl! Otóż nie chce mi się robić postów od razu po dwugodzinnym spotkaniu xD Dlatego będę od dzisiaj robił posty w poniedziałki po pierwszej niedzieli miesiąca. Jeśli chodzi o zmiany w tym miesiącu jak i poprzednim (bo nie zrobiłem ostatnio ) to zapraszam do przeczytania całego posta.

Zacznijmy od małej informacji. Generalnie ustaliliśmy, że pierwszy krąg, jak i pierwszą wersję gry wypuszczamy pod koniec marca (z możliwością poślizgu o jeden miesiąc). Będzie można już od początku do końca przejść pierwszy poziom z 9 planowanych! Oczywiście pojawia się pytanie: Tylko pierwszy?! Tyle czasu pracy i tylko jeden krąg? Odpowiedź brzmi: tak tylko jeden. Jednak skończenie go będzie oznaczało skończenie najbardziej kluczowych systemów w grze. Będziemy mogli przyjmować oraz kończyć questy, rozmawiać z NPC, używać ekwipunku, używać menu w grze (wyglądającego super moim zdaniem, nasz nowy grafik się spisał z pomysłem!), przechodzić płynnie między scenami, oraz pewnie znajdzie się kilka innych rzeczy o których zapomniałem. Generalnie kolejne kręgi pójdą szybciej, zwłaszcza, że mamy do nich porobione już modele, animacje czy koncepcje na wygląd.

Tyle z ogólnych informacji, czas na małe podsumowanie tego co zrobiliśmy. Tym razem zrobię to dokładnie, bo prowadzimy w super sposób jirę. Mam właśnie dwa raporty z dwóch zeszłych miesięcy z ukończonymi taskami i tworząc listę zrobionych rzeczy rzucam na nią okiem. Jeśli nie wiesz o co chodzi z jirą zapraszam do poprzednich postów.

 

Jeśli chodzi o zaległy miesiąc styczeń:

  • Implementacja AI przeciwnika na krąg 4
  • Naprawiono system inventory już działa i builduje się gra
  • Skończono projekt questów pobocznych na krąg 2
  • Na mapę kręgu 1 dodano okolice kościoła, wszystkie ulice i poprawiono światło
  • Dodano szkic wyglądu mapy na krąg 2
  • Dodano propy do: Wnętrza kościoła, głównej drogi, boiska oraz dorobiono kostki brukowe do chodników
  • Dodano modele NPC: loszkę, zdzichu jones’a, endrju, józka, stacha, mietka
  • Dodano: „kilka brakujących itemów” oraz pozostałe do zrobienia bronie
  • Został skończony model i animacja dwóch przecwników: jeden na krąg pierwszy drugi na krąg 5
  • Dodano animacje do bossa na kręgu 1
  • Dodano 2 nowych portretów do dialogów (w tym po kilka emocji)

W ostatnim miesiącu lutym:

  • Zaimplementowano nową wersję systemu walki.
  • Przerzucono do sceny głównej minimalne potrzebne rzeczy, Jednocześnie stworzono scenę podstawową gdzie wszystkie systemy są zaimplementowane i testowane przed wrzuceniem na scenę główną.
  • Skończono projekt questa głównego na krąg 2
  • Dodano do mapy: boisko, główną drogę, chodniki, przesunięto linie na ulicach.
  • Dodano 7 nowych portretów do dialogów (w tym po kilka emocji) co prawda dwa są do poprawy, ale liczy się!
  • Zamodelowano propy do obozu cyganów
  • Dodano zaległe tekstury. Tym razem próbowaliśmy je robić rysowane co powinno poprawić ich jakość.
  • Dodano zaległe pancerze
  • Dodano wszystkie animacje dwóch przeciwników.

 

 

 

Dodaj komentarz


Komentarze

    • Zapraszam na discorda tam więcej informacji. Gdzieś w głowie mam, żeby może udostępnić paru osobom spoza studia na discordzie, żeby ocenili (:

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem