Jak przystało na dzidowców organizacja leży i kwiczy, dlatego ponownie spóźniamy się z devvlogiem. Mają być w pierwszą niedzielę miesiąca, tak więc dzień spóźnienia. To i tak lepiej niż ostatnio! W każdym razie zapraszam do czytania o aktualizacjach gry.
Jeśli myślicie, że zjebaliśmy tylko opóźnionego posta to słuchajcie tego: obiecanego w zeszłym poście Scrum’a też nie wprowadziliśmy! To znaczy wprowadziliśmy, ale dopiero wczoraj. Jeśli nie wiesz co to jest to pobieżnie opisałem ostatnio, zapraszam do lektury. W każdym razie wystartowaliśmy, nie do końca wiemy co robimy, ale jakoś idzie. Mam nadzieję, że poprawi się organizacja i nas ten scrum troszkę mocniej zmotywuje do pracy. Nie, żeby nam motywacji brakowało, ale wiadomo jak to jest. Niestety dopiero od przyszłego miesiąca będę w stanie opisywać dokładniej zmiany dzięki scrumowi. Teraz jadę z głowy i analizy tego co pisaliśmy na naszym discordzie hehe Czyli jako tako, cyk i fajrancik:
– Dodano portrety kolejnych NPC
– Dodane kolejne assety do mapy
– Dodano nowe modele przeciwników
– Dodano AI przeciwnika
– Zmiana systemu riggowania modeli w grze
– Dodano dasha do głównej postaci
– Dodano nowe menu główne
– Dodano kolejną część mapy
– Naprawiono bugi
To byłoby na tyle. W bonusie wrzucam wam portret jednej postaci z gierki, żebyście mieli do czego walić konia na święta. Następny devvlog dopiero 09.01 ze względu na sylwestra oraz święta.
O kurwa, ale zajebiste! ~nieKumdzio