DevBlog #1 Czyli koniec rekrutacji!

Obiecany pierwszy DevBlog z serii. Nieco spóźniony bo miał być pierwszego dnia każdego miesiąca, ale to kwestia zmian organizacyjnych, które wczoraj weszły w życie. Podsumowanie postępu i umieszczanie go w formie postu na stronie będzie odbywało się jednak w pierwszą niedzielę każdego miesiąca.

Wynika to z tego, że przechodzimy na inny system zarządzania. Dotychczas używaliśmy  kanbana (czyli takie ładne zakładeczki jak na obrazku z zadaniami wisiały przez cały czas i aktualizowaliśmy je w miarę potrzeby), a przechodzimy na scrum’a z 4 tygodniowym sprintem (takie zakładeczki z zadaniami będziemy wkładać na tablicę i co 4 tygodnie pytać się każdego czy wszystko zostało zrobione po czym znowu odpalamy kolejny „sprint” ).

Poza tym udało się nam skończyć rekrutację! Dużo osób się zgłosiło i bardzo mi było przykro odrzucać zgłoszenia bo to super sprawa, że tyle osób chce dobrowolnie pomóc. Niestety organizacyjnie nie dałoby się tego ogarnąć gdybyśmy wszystkich przyjęli. Tak więc dołączyli do nas:

  • Mertyon_LW – Level designer.
  • Pron12 – Grafik2D.
  • Khado – Niby nie rekrutowaliśmy grafików 3D, ale jednak tutaj się zgłosił się Khado z doświadczeniem w branży gamedevu więc uznaliśmy, że będzie cennym nabytkiem i jakoś go wciśniemy!

Witamy ich w naszej ekipie i mam nadzieję, że zostaną do końca!

 

Ostatnią rzeczą dla której w sumie powstał ten devBlog to zmiany, które w ostatnim miesiącu się pojawiły w grze. Będą one troszkę ogólne, ale postaram się żeby następnym razem było dokładniej opisane:

  • Zreworkowano portrety do dialogów głównej postaci, aby bardziej pasowały do stylu gry
  • Dodano portret jednego z bossów, jednocześnie będącego npc’em
  • Dodane kolejne assety do mapy
  • Dodano modele kolejnych dwóch przeciwników
  • Dodano kolejne dwa zestawy animacji do ataków gracza
  • Dodano kamerę, która prześwituje przez budynki gdy znajdujemy się za nimi.
  • Dodano system questów
  • Naprawiono parę bugów
  • pewnie o kilku rzeczach zapomniałem, ale z nowym systemem następnym razem będzie to lepiej wyglądało!

 

 

Dodaj komentarz


Komentarze

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem