Rekrutacja!

Chcesz ruszyć tłuste dupsko z piwnicy? Zabrać się za coś ciekawego, ale nie wiesz jak zacząć? Masz dosyć spędzania każdych wakacji nie robiąc nic użytecznego? Prowadzimy rekrutację na level designera i grafika 2D, może jedna z tych ról będzie akurat dla ciebie! Jeśli jednak jesteś doświadczoną osobą z branży gamedev’u to znajdziemy dla ciebie miejsce bez względu na to czym się zajmujesz!

Motywacje do powstania naszej gry są dwie: chęć nauczenia się nowych rzeczy oraz wyjścia z pętli życia codziennego, robiąc coś ciekawego. Jeśli także Tobą kieruje chęć samorozwoju i szukasz sposobu wyrwania się z rutyny, dołącz do nas! Szukamy level designera oraz grafika 2D (z elementami 3D). Nie zniechęcaj się jeśli nie masz doświadczenia oraz wiedzy! Najważniejsze, co jest ci potrzebne, to motywacja do nauczenia się czegoś nowego i chęć dłuższej współpracy. Oczywiście dla osób bardzo doświadczonych znajdzie się miejsce na każdym stanowisku bez względu na to kogo aktualnie szukamy! Jeśli zdecydujesz się aplikować, wyślij na email silverwalkerjbzd@gmail.com wiadomość, wpisując w tytule: „rekrutacja, <wstaw stanowisko na które aplikujesz>, <twój nick>” , wraz z małą wiadomością w której napiszesz powód dla którego chcesz dołączyć.

Chcesz zostać level designerem?

Każdy z poziomów jest opisany oraz posiada narysowany ogólny concept art, żeby złapać „feeling” danego levelu. Zadaniem level designera jest przeniesienie koncepcji do gry. Będziesz musiał składać zamówienia u grafików 3D na obiekty (drzewa, krzaki, rozbite butelki, skrzynki, łopaty itp.), które następnie będziesz rozmieszczał na całym poziomie. Tak jak wspomniałem wcześniej nie potrzeba posiadać (ale posiadanie jest dużym plusem) żadnego doświadczenia w tym temacie (wszystkiego nauczysz się po jakimś czasie pracy z nami), wystarczy motywacja do pracy.

Chcesz zostać grafikiem 2D?

Grafik 2D – tak nazywamy to stanowisko, ale potrzebujemy kogoś o bardziej specyficznych predyspozycjach. Najważniejszą cechą jaka jest tutaj wymagana to poczucie estetyki. Twoim głównym zadaniem będzie wykonywanie tekstur do wszystkich obiektów, które zostaną stworzone. Może to być nowość dla kogoś kto tylko rysuje, ale nie lękaj się! Pierwsze kroki pomoże ci postawić youtube, a szlifować umiejętności będziesz z nami. Dodatkowo, warto byłoby gdybyś umiał rysować choćby w nikłym, ale jakimkolwiek stopniu, ponieważ będziesz wykonywał pomniejsze prace graficzne. Dla przykładu: ikonka umiejętności na pasku czy monety oznaczającej ilość waluty w ekwipunku.

Dodaj komentarz


Komentarze

  1. Mam 4 letnie doświadczenie w Unity, mój stack obejmuje Jira/Bitbucket/YouTrack/SVN/SourceTree. Git na poziomie zajebistym, piszę czysty kod i stawiam na jakość współpracy. Od niedawna pracuje jako Junior Unity Dev, po pracy zajmuję się pisaniem dem technicznych dla inwestorów, obecnie mam na plecach 2 projekty w których jestem dev leadem. Znajdzie się dla mnie miejsce?

  2. Witam
    Potrzebujecie doświadczonego grafika 3D? Nie? No to jestem. Może doświadczenia w tej branży nie mam, to kompetencja mam duże. Ogarnę wam dowolne modele od low po high poly, teksturkami też nie pogardzę.
    Jak coś to piszcie.
    Wypierdalam

    • Na ten moment nie potrzeba. Jeśli kiedyś będziemy takiego potrzebowali to damy znać na jutubie albo na naszym discordzie.

  3. Elo,

    Blender, jira, c#, unity, .NET. Niestety jestem 2 metrowym giga-chadem, więc nie pasuję do Waszego zespołu piwniczaków, niemniej jednak pozdrawiam i życzę powodzonka 😀

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Rozumiem